(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: The Great Leap. Multidisciplinary approaches to health inequalities, 1800-2022 (GREATLEAP). Proje Türü: COST. The Great Leap. Multidisciplinary approaches to health inequalities, 1800-2022 (GREATLEAP). 2023--1
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Bundle Science Statistical Models . Proje Türü: Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar. Bundle Science Statistical Models and Analysis. 2014-2015
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Proteomics. Proje Türü: Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar. Sparse-sampling inference for functional proteomics, metabolomics and ionomics. 2014-2017
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar. Healthcare Data Visualization for Chronic Care Management. 2010-2011
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Öğretmen Adaylarına Biyoetik Eğitimi: Disiplinlerarası Bir Biyoetik Eğitimi Programı (Beep) Geliştirme Odaklı Eylem Araştırması. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TUBITAK 3005 Öğretmen Adaylarına Biyoetik Eğitimi: Disiplinlerarası Bir Biyoetik Eğitimi Programı (Beep) Geliştirme Odaklı Eylem Araştırması. 2022-2025
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Talaşlı İmalatta Titreşim ve Kesme Kuvveti Esaslı Takım Aşınmasının Veri Bilimi Yöntemleri ile İzlenmesi ve Tahmini. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TUBITAK 2209B: Talaşlı İmalatta Titreşim ve Kesme Kuvveti Esaslı Takım Aşınmasının Veri Bilimi Yöntemleri ile İzlenmesi ve Tahmini. 2022-2023
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TUBITAK 2209B Sıkmalı somun üretiminde en uygun sıkma ve sökme tork değerlerinin belirlenmesi için deney tasarımı yöntemlerini kullanan bir yazılım geliştirilmesi. 2021-2022
(G-5) TÜBİTAK 1002 veya 3001 kapsamında desteklenen ve tamamlanan proje yürütücülüğü
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1002. MSstatsQC-ML: Proteomik Deneylerin Veri Kalitesini Arttırmak Için Makine Öğrenmesi Temelli Kalite Kontrol Yöntemleri Geliştirilmesi. 2022-2023
(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Kolektif Öğrenmede Sınıf Dengesizliği Problemi: Hastalık Tanısı Sınıflandırma. 2019-2020
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. HASTALIK TANISINDA KOLEKTİF MAKİNE ÖĞRENME YÖNTEMLERİ: DENGESİZ SINIF PROBLEMİNİN İNCELENMESİ. 2019-2020
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Proteomik Deneylerin Veri Kalitesinin İstatistiksel Yöntemler İle İzlenmesi. 2017-2019
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Bu projenin amacı halk sağlığı ve epidemiyolojik araştırmaların önemli bir konusunu oluşturan hastalık izleme yaklaşımlarına istatistiksel yöntemler önermek ve mevcut yöntemler ile karşılaştırmalı olarak önerilen bu yöntemlerin performansını analiz etmektir Çalışmanın kapsamında ise belirli bir coğrafi bölge tanımı içindeki belirli bir hastalığın görülme sıklığının çok değişkenli istatistiksel izlenme yöntemleri ile takibi bulunmaktadır Performans analizlerinin simülasyon yardımıyla yapılmıştır Projenin ilerleyen aşamalarında veya takip eden projelerde gerçek verilerle uygulama çok disiplinli bir ekip ile birlikte gerçekleştirilebilir . Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Değişim Yönüne Karşı Duyarlı Çok Değişkenli Ewma Prosedürlerinin Epidemiyolojik İzleme Uygulamaları İçin Karşılaştırılması. 2013-2014